söndag 19 maj 2013

Avslagen

Idag har jag inte varit lika sprallig som vanligt. Det har i och för sig varit tråkväder men det brukar inte hindra mig. Aptiten var heller inte den bästa i morse och jag har sovit/vilat mycket idag. Senare på eftermiddagen så kräktes jag och efter det piggnade jag till ordentligt och har nu både toklekt och ätit upp min kvällsmat. Vad det beror på? Ja det är det svårt att veta. Matte muttrar något om att jag inte ska äta så mycket skräp när vi är ute. I går hojtade hon något om fågelbajs om jag kommer ihåg rätt. Hoppas att allt är som vanligt i morgon.

3 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar på dig! Här har vi inte tråkväder! Här har vi strålande sol och blå himmel.

    // Kram Lizzy

    SvaraRadera
  2. Hej Anna och Lizzy! Idag är jag pigg igen! Vi hade riktigt sommarväder i lördags och idag har det varit soligt men med lite moln. Må så gott! Pudelkram!

    SvaraRadera
  3. Hej Anna och Lizzy! Idag är jag pigg igen! Vi hade riktigt sommarväder i lördags och idag har det varit soligt men med lite moln. Må så gott! Pudelkram!

    SvaraRadera