onsdag 29 oktober 2014

Lykke har fyllt 2 år!

Lykke: Nu har jag fyllt två år. Tack för gratulationerna från Anna & Lizzy och Agneta med syster Yster och flocken. Stor kram till er allihop! Min födelsedag firade jag med mycket lek och tuggben. Att leka är ju mitt stora intresse i livet. Tur att jag också tycker att träning är lek säger Matte. 

Matte: Nu har jag haft denna underbara fyrfota vän i två år och visst går tiden fort. Jag tycker att min pudel är en väldigt rolig tjej. Alltid glad och positiv och vill hänga med på allt. Dagen börjar med att jag väcks i lagom tid (hon är som tur är ganska morgontrött) av ett underbart pudelhuvud sticker upp ovanför sängkanten följt av mängder av pussar. ) Varje morgon hälsar hon sedan översvallande på mig för vi har ju inte setts på en hel natt! Lykke är den första hund vi har haft som kan leka själv och hon har massor av humor. Annars har hon stora förväntningar på mig att vi ska hitta på något kul. Det känns bra att ha en hund som förväntar sig att jag är är en rolig person! Tack lilla Hjärtat! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar