söndag 15 juni 2014

Semester

Nu har vi semester Husse , Matte och jag. Veckan som gick hade vi mycket att göra. Jag var på trim på Fina Hund och blev av med min tjocka päls och det var dagis tre dagar denna veckan för mig. Matte har varit stressad för att hinna bli klar med allt på jobbet före semestern, men nu har semesterlugnet kommit även till henne. I morgon ska vi göra fläderblomssaft. Vi hittade fyra gigantiska fläderbuskar/ träd på dagens promenad. Vi utforskar fortfarande grusvägarna i skogen där vi bor. Matte har lite dåligt lokalsinne men på något sätt kommer vi ganska rätt i alla fall. 

2 kommentarer:

  1. Klart ni hittar rätt, du och matte! Hon har ju världens bästa pudel! Då behöver hon inte ha så bra lokalsinne!!! :D

    Jag ska bli av med min päls på torsdag, det ska bli skönt! Och här börjar semestern den 23:e juni! Ska bli härligt!

    // Kram från Lizzy & Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna och Lizzy!
      Tack för att ni tror på oss! Idag gick vi fel igen och på det sättet fick jag en lååång runda. Matte skulle också passa på att plocka blommor till midsommarafton och det gjorde inte att det gick fortare. Önskar er båda en skön midsommarhelg.

      Radera